Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.
OK

HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer

Productinformatie
3 kg
€ 16,49 (€ 5,50/kg)
€ 9,95 (€ 3,32/kg)
€ 16,49 (€ 5,50/kg)
€ 9,95 (€ 3,32/kg)
2 x 3 kg
€ 30,95 (€ 5,16/kg)
€ 19,90 (€ 3,32/kg)
€ 30,95 (€ 5,16/kg)
€ 19,90 (€ 3,32/kg)
12 + 3 kg gratis Bonusbag
€ 49,95 (€ 3,33/kg)
€ 49,95 (€ 3,33/kg)
2 x 12 kg
€ 93,95 (€ 3,91/kg)
Meest verkocht
€ 93,95 (€ 3,91/kg)

HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer is een zeer licht verteerbare, volledige en uitgebalanceerde voeding voor (volwassen) honden van alle rassen, die aanleg hebben voor spijsverteringsproblemen en/of een gevoelige huid en vacht.

  • Hypoallergeen en glutenvrij
  • Hoogwaardige ingrediënten
  • Heerlijke vissmaak

Meer informatie

Productinformatie HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer

HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer is een heerlijke en zeer licht verteerbare hondenvoeding die uitermate geschikt is voor honden die last hebben van spijsverteringsproblemen en/of een gevoelige huid of vacht. Het voer is geschikt voor volwassen honden van alle rassen. Het is compleet hypo-allergeen en volledig glutenvrij. Naast een optimaal werkende stofwisseling draagt het voer ook bij aan een gezonde en glanzende vacht. 

Het voer bevat de juist afgestemde dagelijkse hoeveelheid eiwitten, vetten, koolhydraten, vitaminen en mineralen, waardoor de gezondheid van uw hond ondersteund wordt. HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer is daarnaast bereid met hoogwaardige ingrediënten van dierlijke en plantaardige oorsprong. Bovendien heeft het een onweerstaanbare vissmaak. 

Bij Brekz kunt u HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer goedkoop online bestellen. Bekijk ons assortiment en koop nu producten van HobbyFirst Canex tegen de scherpste prijzen. Makkelijk en snel besteld. 

Ingrediënten HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer

Samenstelling:
Gedroogde oceaanvis (26.0%), rijst (26.0%), maïs, dierlijk vet (kip), gehydrolyseerde eiwitten, visolie, maisgluten, biergist, gedroogde bietenpulp, gedroogde cichorei (een natuurlijke bron van FOS en inuline), mineralen, cellulose, yucca schidigera, plantaardige extracten (0,03%) uit rozemarijn, druiven, curcuma, citrus en kruidnagel (bron van polyfenolen).

Analytische bestanddelen:
Ruw eiwit (24,0%), ruw vet (16,0%), ruwe as (6,5%), ruwe celstof (2,5%), calcium (Ca) (1,6%), fosfor (P) (1,0%).

Toevoegingsmiddelen:
Vitamine A (15.000 IE / kg), vitamine D3 (1.500 IE / kg), vitamine E (200 mg / kg), E1 ijzer (ijzersulfaat(monohydraat)) (80 mg / kg), E4 koper (kopersulfaat (pentahydraat)) (13 mg / kg), mangaan (mangaan(II)oxide) (40 mg / kg), zink (zinkoxide) (40 mg / kg), zink (zinkchelaat van glycinehydraat) (40 mg / kg), jodium (kaliumjodide) (1,2 mg / kg), E8 selenium (natriumseleniet) (0,3 mg / kg).

Technologische toevoegingsmiddelen:
Tocoferol-extracten van plantaardige oliën (100 mg / kg).

Voedingsadvies HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer

Zorg altijd voor genoeg drinkwater bij het voer. Verspreid de dagelijkse hoeveelheid voer over minstens twee maaltijden. Deze staat op de verpakking. Sluit het voer goed af en bewaar het op een droge plek. De houdbaarheid van HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer staat op de verpakking en is veelal voldoende wanneer u zich houdt aan het aanbevolen gebruik.

Ander product?

Bent u op zoek naar een ander product dan HobbyFirst Canex Adult Vis & Rijst hondenvoer? Voor heerlijk voer voor kleinere honden zie HobbyFirst Canex Adult Brocks Mini hondenvoerVoor hondenvoer voor andere merken, zie onze overzichtspagina.


Reviews
4
4
4
4
4
4.4 / 5 (19)
07-11-2019
1
2
3
4
5
Canex voer is prima, de gewone brok alleen niet voor mijn 40kg hond. Ik heb een maxi brok nodig. Levering DPD is dramatisch , nooit meer voor mij
31-10-2019
1
2
3
4
5
goedkoopste !
28-10-2019
1
2
3
4
5
Op het product heb ik niets aan te merken en de levertijd ook niet maar wat is die pakketdienst die jullie gebruiken verschrikkelijk. Ik kreeg een mailtje wanneer het pakketje zou worden geleverd. Prima want dan zou ik thuis zijn. Daarna ontvang ik een mailtje dat het pakketje is afgegeven...........nou niet dus. Toevallig dat de buurvrouw 's avonds het pakket vindt (helemaal nat van de regen overigens). Heel slordig. Ik heb gebeld met de pakketdienst maar daar helpen ze je liever niet dan wel. Mevrouw aan de telefoon gaf aan dat het pakket geleverd was dus dan was het niet meer hun probleem maar dat van Brekz. Ik gaf aan dat Brekz er vanuit gaat dat als zij een pakket laten bezorgen door een pakketdienst de verantwoordelijkheid bij de pakketdienst ligt. Dat zag ik niet goed volgens die mevrouw!!!! Klacht ingediend bij de pakketdienst maar zelfs daar krijg je geen reactie op. Dus ik zou heel graag vaker bij jullie willen bestellen maar in twijfel of ik dat ga doen i.v.m. de bezorgdienst die jullie gebruiken. Helaas.........
17-10-2019
1
2
3
4
5
Goede website, snelle levering. Alleen jammer dat de totale bestelling in delen geleverd werd en de bezorgdienst maar 1 kaartje in de bus deed bij niet thuis zijn bij het 1e bezorgmoment. Kon het bezorgmoment dus niet als geheel wijzigen waardoor de bezorger van 1 deel 's ochtends weer voor niets aan de deur stond.
26-08-2019
1
2
3
4
5
op advies van onze fokker overgestapt naar dit voer nu 3 weken gevoerd en onze hond ook graag eet zijn vacht blinkt meer ( door de visolie) en zijn behoefte is ook weer normaal.
02-08-2019
1
2
3
4
5
Ligt niet Brekz, maar DPD is echt een matige bezorgservice. Slecht te bereiken, geen briefje in de bus.
30-07-2019
1
2
3
4
5
Snel en voordelig geleverd
27-07-2019
1
2
3
4
5
Snelle levering, makkelijke site
18-06-2019
1
2
3
4
5
Makkelijk te bestellen en super prijzen zeer tevreden
02-01-2019
1
2
3
4
5
Perfect voer. Mijn hondjes hebben geen last meer van huidproblemen
09-10-2018
1
2
3
4
5
Ik heb een franse bulldog en dat zijn de enigste brokken waar die normale ontlasting mee heeft.
08-08-2018
1
2
3
4
5
wij zijn zeer tevreden over het hondeneten ook omdat we goedkoper uit zijn als we twee zakken kopen levering is ook altijd op tijd
17-05-2018
1
2
3
4
5
Het product wat ik gekocht heb is het goede voer voor mijn hond hij doet het hier heel goed op en ook de levertijd is prima meestal al de volgende dag in huis hooguit twee dagen nadat ik besteld heb . Ga zo door
09-05-2018
1
2
3
4
5
Super kwaliteit en service
08-05-2018
1
2
3
4
5
duur maar goed product dat snel werd geleverd.
09-10-2020
1
2
3
4
5
Vielen Dank für die schnelle Lieferung und das tolle Futter.

Translate to English

25-01-2019
1
2
3
4
5
mooie prijs , snel geleverd en vlotte site
31-08-2018
1
2
3
4
5
Mit der Bearbeitung und Lieferung wie immer keine Probleme, da bin ich sehr zufrieden.

Translate to English

25-07-2018
1
2
3
4
5
Das Produkt ist sehr gut, ich füttere meinen Hund seit 9Jahren damit und sowohl das Fell als auch die Verdauung und der Allgemeinzustand sind hervorragend. Leider wurden mir bei der letzten Bestellung statt 8 kleinen Beuteln Adult Fisch & Reis nur 6 geliefert sowie ein Beutel Senior in ein Beutel Lamm. Daher nur 4 Sterne.

Translate to English