Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies. Meer informatie. Melding sluiten X

Retourkosten

Als u een product na een fabricagefout aan ons wilt retourneren, moet u binnen 14 dagen na ontvangst van uw pakket per e-mail contact met ons opnemen. Producten die defect zijn gegaan door het toedoen van uw huisdier, bijvoorbeeld een kapot gebeten speeltje, worden nooit vergoed.

Is uw product boven de 10 kilo? Dan zullen wij contact opnemen met bezorgdienst DPD om het pakket bij u op te halen. Producten onder de 10 kilo worden door middel van een pakketzegel teruggestuurd. U krijgt uw geld terug na ontvangst van het pakket door ons bedrijf.

Als u het verkeerde product heeft besteld, bent u verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren. Als het product defect is door een fabricagefout of niet overeenkomt met uw bestelling, zullen wij de kosten van het retourneren en de behandeling ervan voor onze rekening nemen.

Heeft u spijt van uw aankoop? Geen probleem, want bij Brekz.nl staan garantie en service hoog op het lijstje! U kunt uw aankoop binnen 14 dagen retourneren aan ons in de onbeschadigde verpakking. U ontvangt dan uw geld terug inclusief de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn vanzelfsprekend voor u zelf. Gebruik het retourformulier in het geval u producten wilt retourneren.

Het terugbetalen van uw bestelling neemt maximaal 14 dagen in beslag.

Om een product op uw kosten te retourneren, is het adres als volgt:

Brekz International BV

Handelsweg 4i

3606 AB Maarssen

Nederland

Let op: De kosten voor het retourneren van het product zonder goedkeuring van de klantenservice worden niet vergoed.

Vorige pagina