Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.
OK
VERTRAAGDE LEVERING: Het is momenteel flink drukker dan normaal. Vanwege het corona-virus ontvangen we veel meer bestellingen. Daarnaast zijn we bezig te verhuizen naar een groter magazijn. Als gevolg hiervan zal de levering van uw bestelling circa 4 tot 8 werkdagen vertraagd zijn. We vragen uw begrip voor deze situatie en werken er heel hard aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn

Adreswijziging

Voordat u de betaling doet, gelieve het leveringsadres controleren. Indien de bestelling wordt geplaatst en het verwerkt is, kunnen wij het leveringsadres niet meer wijzigen. 

Kan ik het pakket op een ander adres laten bezorgen dan mijn thuisadres?

Ja, dit is mogelijk. Indien u uw bestelling naar een ander afleveradres wilt laten versturen, geef dit dan aan bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt hier klikken op Nieuw adres toevoegen. Hier kunt u de gegevens invullen van het nieuwe adres. Wanneer u op Opslaan drukt wordt het afleveradres opgeslagen en aangepast.

Wat als ik besteld heb en ik zie dat ik het verkeerde adres heb ingevuld?

Als de bestelling nog niet verstuurd is kunt u het beste de klantenservice bellen. Zij zullen u helpen om te zorgen dat het pakketje op het juiste adres terechtkomt.

Mocht de bestelling al wel verstuurd zijn vanuit ons magazijn, dan kunt u het adres aanpassen in de predictmail van DPD. Hierin staat een Blokje 'ga naar live tracking', waar u de levering kunt onderscheppen en het adres kunt aanpassen.

LET OP! Eenmaal geleverde pakketten kunnen niet kosteloos hersteld worden. Dit geld ook voor een levering bij de buren, of leveringen met neerzet toestemming.

Vorige pagina