Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.
OK

Klachten

Wanneer het product beschadigd is aangekomen, u het verkeerde artikel heeft ontvangen of uw bestelling onvolledig is, neem dan contact op met onze klantenservice om de situatie op te lossen. Wanneer u contact met ons opneemt, is het belangrijk om het bestelnummer en een foto van het onvangen product mee te sturen.

Als de fout door ons is veroorzaakt, wordt er een nieuw pakket naar u verzonden (zonder extra kosten voor u) en wordt het foutieve product opgehaald dat niet overeenkomt met uw bestelling. De verpakking dient gesloten te zijn om een volledige restitutie van het bedrag te ontvangen. Bij fouten door DPD of beschadigingen die zijn opgelopen tijdens transport wordt er niet kosteloos een nieuw pakket opgestuurd.

Is uw product boven de 10 kilo? Dan zullen wij contact opnemen met bezorgdienst DPD om het pakket bij u op te halen. Producten onder de 10 kilo worden door middel van een pakketzegel teruggestuurd. U krijgt uw geld terug na ontvangst van het pakket door ons bedrijf.

Vorige pagina