Door gebruik te maken van deze website accepteert u het gebruik van cookies.
OK
VERTRAAGDE LEVERING: Het is momenteel flink drukker dan normaal. Vanwege het corona-virus ontvangen we veel meer bestellingen. Daarnaast zijn we bezig te verhuizen naar een groter magazijn. Als gevolg hiervan zal de levering van uw bestelling circa 4 tot 8 werkdagen vertraagd zijn. We vragen uw begrip voor deze situatie en werken er heel hard aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn

Klachten

Wanneer het product beschadigd is aangekomen, u het verkeerde artikel heeft ontvangen of uw bestelling onvolledig is, neem dan contact op met onze klantenservice om de situatie op te lossen. Als de fout door ons is veroorzaakt, wordt er een nieuw pakket naar u verzonden (zonder extra kosten voor u) en wordt het foutieve product opgehaald dat niet overeenkomt met uw bestelling. De verpakking dient gesloten te zijn om een volledige restitutie van het bedrag te ontvangen.

Is uw product boven de 10 kilo? Dan zullen wij contact opnemen met bezorgdienst DPD om het pakket bij u op te halen. Producten onder de 10 kilo worden door middel van een pakketzegel teruggestuurd. U krijgt uw geld terug na ontvangst van het pakket door ons bedrijf.

Bij fouten door DPD of beschadigingen die zijn opgelopen tijdens transport wordt er niet kosteloos een nieuw pakket opgestuurd. Indien u geen nieuwe levering wenst, kunt u ook een terugbetaling van de bestelling vragen.

Wanneer u voor het eerst contact met ons opneemt, is het belangrijk om ons het ordernummer en een foto van het ontvangen product te sturen.

Als u het verkeerde product heeft besteld, kunt u het ook retourneren. In dit geval moet u betalen voor de retourzending en de verwerking. Voor meer informatie over de retourkosten, klik hier.

Vorige pagina