Betalingsproblemen

Als de betaling voor uw bestelling mislukt is, controleer dan of uw bankgegevens juist zijn. Als alle gegevens correct zijn, probeer het dan opnieuw met dezelfde betaalmethode (er is geen risico op dubbele betaling met ons beveiligde systeem).

Als het probleem aanhoudt, kunt u de volgende opties proberen:

  • Probeer uit te loggen bij uw Brekz-account en log dan opnieuw in.
  • Wijzig uw internetbrowser op uw computer: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer.
  • Wissel van apparaat: computer, tablet, mobiele telefoon.
  • Betaalmethode wijzigen: iDeal, VISA/Mastercard, PayPal, bankoverschrijving.
  • Als geen van deze werken, kunt u te allen tijde contact opnemen met uw bank.
  • Als de betaling langer dan een paar minuten wordt uitgesteld, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Gelieve er rekening mee te houden dat als u geen e-mail ter bevestiging van uw bestelling ontvangt, dit komt doordat deze niet is gevalideerd. Of er is een foutief e-mailadres ingevoerd.

< Vorige pagina


Houd me op de hoogte

Je ontvangt eenmalig een e-mail zodra dit product weer op voorraad is.

E-mailadres
Ongeldig e-mailadres Ongeldig e-mailadres Je bent al aangemeld voor dit product. Er is iets misgegaan
Je e-mailadres wordt niet gebruikt voor andere doeleinden.